tisdag 25 mars 2008

Trött men glad efter påskhelgen....


Ja, de va ett tag sen, en liten uppdatering om vad som skett.
Kom hem från en underbar påskhelg i Storåbränna igår, har njutit hela helgen.
Fiskat lite, Nina tog enda fisken i familjen, en liten aborre, ingen stormiddag direkt, men lyckan var total.
Det var länge sen vi umgicks hela familjen Jonsson en hel helg så här, det har varit jättemysigt.
Lite kallt har det varit, men som tur var sken solen varmt på dagarna.

Truckkortet är taget, känns skönt.
Nu är det hjullastarkort som står på tur, skrivningen klarade jag idag(bara ett fel, lite stolt), körningen ska finslipas lite så får vi se på fredag hur det går.
På måndag kommer domen, att vara (kvar) eller inte vara (kvar), det är frågan.
Hur som helst har det varit värt det, jättekul.
Idag och imorgon har Mattias påsklov med Nina och Nikki, lite avundsjuk är jag, jobbigt att kliva upp när resten av familjen får sova vidare, men det är dom värda.
Middagen var serverad när jag kom hem, så jag blir också lite uppassad.
Ja just det, Nina har en väldigt lös tand, skulle jag också tala om, hon vrider å pillar på den hela tiden, men den vill inte lossna.
Nikki vill också ha lösa tänder, det är inte rättvist att vara lillasyster alla dagar.

Nej nu ska jag gå och göra någon nytta (eller kanske bänka mig i soffan), svårt val.
Ha det gött allihopa.......see you

1 kommentar:

Mamman sa...

Hej kusin vitamin! Vi har fortsatt att vara sjuka och så lite bortresta också, har varken läst eller skrivit några bloggar. Energin har inte riktigt funnits... Skulle bara kolla läget hos dig :) Hur gick det med "att vara eller inte vara"?

Kramar från storkusin